ممکن است شبکه ی اجتماعی شما مثل صفحه ی اینستاگرام تان طراحی زیاد زیبایی داشته باشد. اما این به تنهایی کافی نیست . محتوایی که در آن اراذه می دهید زیاد مهم و تاثیر گذار است .

 

اینفو گراف که در پیوستگی تماشا میکنید 2 عنصر مهم در بوجود آوردن یک مدیای خوب را شرح می دهد .

 

محتوای خوب برای شبکه های اجتماعی 

 

اولین عنصر : از دید و زاویه ی راستی وارد شویم .

 

و به سوالات ذیل استجابت های راستی بدهیم :

 

1_آیا محتوای رسانه ما آموزنده است ؟

 

2_آیا درونمایه سرگرم کننده است ؟

 

3_آیا محتوای ارائه شده متفاوت است ؟

 

محتوای آموزنده محتوایی است که تخصص برند را به خوبی اثر دهد . نکات آموزنده و نگاه برند را منعکس کند.

 

محتوای پست در رسانه های اجتماعی شما باید  به تعقیب کنندگان شما ارزش و گرامیدن بدهد .

 

مردم تنها اکانت هایی را دنبال میکنند که چیز ارزشمندی به آنها بدهد .

 

چه بوسیله ی تعلیم و یا سرگرم کردن و یا چیزی که آرزویش را دارند .

 

محتوای خوب باید هویت برند را نشانه دهد . ایده های نو و گاه برخی مواقع شگفتی با خویش همراه داشته باشد و بیننده را شگفت زده کند .

 

محتوای خوب برای شبکه های اجتماعی 

 

مردم همیشه متعاقب تفاوت ،تمایز و مقایسه هستند و کانال رسانه اجتماعی شما باید این ترازمندی را حفظ کند.

 

همچنین محتوای رسانه شما باید از لحاظ بصری برای مخاطب جذاب باشد و نباید ارتباط با درونمایه و هدف برند از دست برود .

 

و به اندازه ی کافی برای دنبال کردن و دیده شدن آسان باشد .

ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی

مهم: ظاه و گرافیک صفحه و رسانه باید جذاب و نمای خوب و کاربر پسند داشته باشد .

 

و برای برگزیدن عناصر بصری مشابه عکس و فیلم دقت شود .

 

توجه :این نکات برای بر نامه ریزی و ساخت یک رسانه اجتماعی خوب و متفاوت به شما کمک خواهد کرد .


akhbar tecnolozh8

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

. فروشگاه آنلاین کفش چرم تبریز بی خوابی Yahya پرتال آموزش،مشاوره،کنکور/قبولی تضمینی کنکور باراد،مشاوره تضمینی کنکور باراد شرکت باربری و اتوبار ظرافت بار حسینیه دل